Zwrot – prawo do odstąpienia od umowy
Klientom będącym Konsumentami przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Jak zwrócić produkt?
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (możesz go również przepisać).
- Wydrukuj go, uzupełnij i dołącz do niego paragon. Paragon jest niezbędny do dokonania zwrotu.
- Poinformuj nas listownie (na adres: Innotec Sp. z.o.o, Kolejowa 48, 73-210 Recz) lub mailowo: zwroty@bestpan.pl o chęci zwrotu towaru, dołączając jednocześnie formularz zwrotu.
- Zwracane produkty zapakuj do wysyłki bardzo starannie, aby nie uszkodziły się w trakcie transportu.
- Nadaj paczkę (na własny koszt) na adres:
Innotec sp. z o. o.
Reczu, ul. Kolejowa 48
73-210 Recz
- Po otrzymaniu przesyłki, pieniądze zwrócimy w taki sam sposób, w jaki nastąpiła zapłata za produkt, chyba że zostanie wyraźnie zaznaczona inna forma zwrotu.
Pamiętaj
- Nie musisz podawać powodu do zwrotu. Masz do tego prawo.
- Formularz odstąpienia od umowy ściągnij TUTAJ lub napisz własnoręcznie zgodnie ze wzorem pod linkiem.
- Jeżeli zamówiłeś kilka produktów, nie musisz zwracać całości zamówienia.
- Zwracany towar nie może być uszkodzony ani posiadać śladów użytkowania.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
- Zwracany towar powinien być starannie zabezpieczony i zapakowany w karton zewnętrzny.
- Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości ich odebrania.
- Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości w sprawie zwrotu, skontaktuj się z nami: zwroty@bestpan.pl.
Szczegółowe informacje dot. zwrotów i odstąpienia od umowy znajdują się na stronie regulaminu w paragrafie 9.
Reklamacje
Reklamację można złożyć w terminie do dwóch lat od daty zakupu produktu.
Jak zwrócić produkt?
- Jeżeli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony, niezgodny z opisem lub brakuje go w dostawie, niezwłocznie zgłoś to nam, najlepiej na adres e-mail reklamacje@bestpan.pl lub listownie pod adres:
Innotec sp. z o. o.
Reczu, ul. Kolejowa 48
73-210 Recz. - Prosimy o szczegółowe opisanie wad i przesłanie do nas zdjęć z ich przedstawieniem. Wyczerpujące udokumentowanie wad skróci czas rozpatrzenia reklamacji.
- Napisz, w jakiej formie reklamacja miałaby być rozpatrzona:
- obniżenie ceny
- odstąpienie od zakupu i zwrot kosztów
- wymiana produktu
- naprawa produktu.
- Zajmiemy się priorytetowo Twoim zgłoszeniem. W przypadku opóźnień nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni.
- W przypadku gdy uznamy, że do rozpatrzenia reklamacji jest potrzebne zbadanie produktu lub uznamy Twoją reklamację, poprosimy Cię o przesłanie nam produktu. Koszt dostawy pokryjemy za Ciebie.
Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdują się na stronie regulaminu w paragrafie 10.