fbpx

Zwroty i reklamacje

Zwrot  – prawo do odstąpienia od umowy

Klientom będącym Konsumentami przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Jak zwrócić produkt?

  1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy (możesz go również przepisać).
  2. Wydrukuj go, uzupełnij i dołącz do niego paragon. Paragon jest niezbędny do dokonania zwrotu.
  3. Poinformuj nas listownie (na adres: Innotec Sp. z.o.o, Kolejowa 48, 73-210 Recz) lub mailowo: zwroty@bestpan.pl o chęci zwrotu towaru, dołączając jednocześnie formularz zwrotu.
  4. Zwracane produkty zapakuj do wysyłki bardzo starannie, aby nie uszkodziły się w trakcie transportu.
  5. Nadaj paczkę (na własny koszt) na adres:

Innotec sp. z o. o.
Reczu, ul. Kolejowa  48
73-210 Recz

  1. Po otrzymaniu przesyłki, pieniądze zwrócimy w taki sam sposób, w jaki nastąpiła zapłata za produkt, chyba że zostanie wyraźnie zaznaczona inna forma zwrotu.

Pamiętaj

  1. Nie musisz podawać powodu do zwrotu. Masz do tego prawo.
  2. Formularz odstąpienia od umowy ściągnij TUTAJ lub napisz własnoręcznie zgodnie ze wzorem pod linkiem.
  3. Jeżeli zamówiłeś kilka produktów, nie musisz zwracać całości zamówienia.
  4. Zwracany towar nie może być uszkodzony ani posiadać śladów użytkowania.
  5. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
  6. Zwracany towar powinien być starannie zabezpieczony i zapakowany w karton zewnętrzny.
  7. Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości ich odebrania.
  8. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości w sprawie zwrotu, skontaktuj się z nami: zwroty@bestpan.pl.

Szczegółowe informacje dot. zwrotów i odstąpienia od umowy znajdują się na stronie regulaminu w paragrafie 9.

Reklamacje

Reklamację można złożyć w terminie do dwóch lat od daty zakupu produktu.

Jak zwrócić produkt?

  1. Jeżeli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony, niezgodny z opisem lub brakuje go w dostawie, niezwłocznie zgłoś to nam, najlepiej na adres e-mail reklamacje@bestpan.pl lub listownie pod adres:
    Innotec sp. z o. o.
    Reczu, ul. Kolejowa  48
    73-210 Recz.
  2. Prosimy o szczegółowe opisanie wad i przesłanie do nas zdjęć z ich przedstawieniem. Wyczerpujące udokumentowanie wad skróci czas rozpatrzenia reklamacji.
  3. Napisz, w jakiej formie reklamacja miałaby być rozpatrzona:
    1. obniżenie ceny
    2. odstąpienie od zakupu i zwrot kosztów
    3. wymiana produktu
    4. naprawa produktu.
  4. Zajmiemy się priorytetowo Twoim zgłoszeniem. W przypadku opóźnień nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni.
  5. W przypadku gdy uznamy, że do rozpatrzenia reklamacji jest potrzebne zbadanie produktu lub uznamy Twoją reklamację, poprosimy Cię o przesłanie nam produktu. Koszt dostawy pokryjemy za Ciebie.

Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdują się na stronie regulaminu w paragrafie 10.